دستگیری ضارب شهروند مراغه ای در کمتر از ۲۴ ساعت
دستگیری ضارب شهروند مراغه ای در کمتر از ۲۴ ساعت
💢 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ضارب فراری که با استفاده از چاقو جوانی را از ناحیه چشم مصدوم کرده بود، خبر داد.‌

💢 سرهنگ “توحید فارسی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی در یکی از محلات این شهرستان بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

 

💢 وی افزود: با حضور ماموران و انجام تحقيقات محلی و بررسی صحنه حادثه مشخص شد که جوان ۱۷ ساله ای در درگیری با یک جوان دیگر در یک مغازه آرایشگری با ضربه چاقو به ناحیه چشم مجروح و به بيمارستان اعزام شده و ضارب نیز متواری شده است.

 

💢 این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسيّت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران باهماهنگی قضائی و با تحقیقات فنی پلیسی و کار اطلاعاتی ضارب را در یکی از شهرستان های استان همجوار دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

 

💢فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه ضارب به بزه ارتکابی اعتراف و در این خصوص پرونده تشکيل و متهم به مرجع قضائی معرفی شد تاکيد کرد: نظم و امنیت عمومی جامعه خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی است و پلیس شهرستان با تمام توان در خدمت شهروندان بوده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • منبع خبر : مراغه سلام