‍ 🔴 دستگيری سارقان اماکن خصوصی در مراغه
‍ 🔴 دستگيری سارقان اماکن خصوصی در مراغه
💢 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگيری ۳ سارق اماکن خصوصی و ساختمان های نيمه کاره با ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مراغه سلام 

 

💢 سرهنگ ” توحيد فارسی ” در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوص و دولتی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

 

💢 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه، تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنّی و تحقيقات پليسی بی وقفه شبانه روزی، موفق به شناسايی و دستگيری ۳ سارق حرفه ای در اين رابطه شدند.

 

💢 سرهنگ ” فارسی ” افزود: متهمان در بازجويی های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت از ساختمان های نيمه کاره و اماکن خصوصی و منزل اعتراف و از مخفيگاه آنها اقلام مسروقه قابل توجهی شامل: یک دستگاه موتورسيکلت سرقتی، انواع سیم کابل، انواع شير آلات و… کشف شد.

 

💢 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نيمه کاره و در حال ساخت از آنان خواست: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسايل و تجهيزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسايل مذکور را در جای امن و قابل اطمينان نگهداری کنند و با اقدامات پيشگيرانه از جمله استفاده از دوربين های مدار بسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام