سوگیری انتخاباتی  کارگزاران دولتی ممنوع است.
سوگیری انتخاباتی  کارگزاران دولتی ممنوع است.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کارگزاران دولتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حق سوگیری ندارند، بیان کرد: هر مسئولی که زیر بیرق سلیقه‌های سیاسی قرار گیرد و با جانبداری، جایگاه دولت را خدشه‌دار کند، شرعی و قانونی مدیون خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام 

مالک رحمتی جمعه‌شب در شورای اداری مراغه با اشاره سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت به عنوان چهار رکن انتخابات از نگاه رهبر معظم انقلاب افزود: مسئولان در یک حکومت دینی و ارزشی باید سعه صدر داشته باشند و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت انتخابات هم بسیار مهم است، اظهار کرد: دشمنان تمام قد وارد عرصه شده‌اند و به هر توطئه‌ای روی می‌آورند تا امنیت فیزیکی و روانی جامعه را خدشه‌دار کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان مصداق انتظار دارند نه مفهوم، افزود: به همین دلیل انتصابات دولت مردمی بر اساس ارزیابی عملکرد صورت گرفته و در این زمینه بر اساس شاخص‌ها و رضایتمندی مردم تصمیم‌گیری می‌شود.

 

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: مدیر باید کارآمد، کاردان، متخصص و متعهد، و مهمتر از همه دغدغه‌مند باشد، چرا که ایام مثل ابر بهاری رد می‌شود و باید از فرصت مسئولیت برای خدمت‌رسانی استفاده شود

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام