نگاه خدمتگزارانه یکی از شروط قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف است
نگاه خدمتگزارانه یکی از شروط قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف است
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی گفت : یکی از شروط قرار گرفتن کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در لیست شورای ائتلاف ،خدمت به مردم و برای مردم بودن است .

 

محمد یوسف شاکری عصر چهارشنبه در جمع نیروهای انقلابی شهرستان مراغه در تالار شهید بهشتی این شهرستان گفت :با توجه به سوابق و اهداف شورای ائتلاف ،این شورا به دنبال انسجام بین نیروهای انقلابی و احزاب همسو و رقابت سالم برای انتخاب یک کاندیدای اصلح می باشد.

وی افزود :شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، امین مردم بوده و در این راستا در جهت معرفی کاندیداهای اصلح علاوه بر شاخص های معرفی شده از سوی مقام معظم رهبری ،چندین شاخص دیگر عمومی و تخصصی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه یک سری از شاخص ها به وضعیت عمومی داوطلبان نمایندگی مجلس مربوط می شود ،اضافه کرد : اخلاق خوب ،تخصص و تعهد ، سرلوحه قراردادن خدمت به مردم و صبر و حوصله در کار از جمله شاخص های عمومی است .

محمد یوسف شاکری در ادامه با اشاره به اینکه تجلی و تبلور صندوق ها با آرای مردم است ،اظهار کرد :معرفی کاندیدای اصلح برای مردم و و مشارکت حداکثری نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت .

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی ادامه داد:داوطلبان مجلس شورای اسلامی برای حضور در لیست این شورا علاوه بر شاخص های مورد نظر ،در مصاحبه های حضوری نیز شرکت می کنند.

وی افزود :اعضای اصلی،معاونت ها و کمیته های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پس از بررسی های لازم،کاندیدای اصلح را برای مردم معرفی خواهند نمود.

در ادامه این مراسم عادل رازقی فام رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مراغه نیز به ارایه گزارشی از روند برنامه های این شورا در این شهرستان پرداخت

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام