نقش مهم رسانه ها در رشد و تعالی جامعه
نقش مهم رسانه ها در رشد و تعالی جامعه
فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت :اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش موثر و مهمی در رشد ، تعالی و توسعه جامعه دارند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مراغه سلام 

 

سرهنگ حیدری عصر سه شنبه در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه که بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد ،گفت :خبرنگاران در مطالبه گری نباید استقلال خود را از دست دهند .

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد یک کانال بمنزله فعالیت در کار خبرنگاری نیست ،افزود:تخصص ،آموزش و مهارت باید در اولویت کار رسانه ها باشد .

 

وی اظهار کرد :یکی از وظایف خبرنگاران ،تزریق نگاه امید آفرینی به جامعه و مطالبه و انتقاد است .

سرهنگ حیدری در ادامه به موضوع انتخابات و مشکلات شهرستان اشاره و گفت :بسیاری از مشکلات شهرستان مراغه ناشی از ضعف مدیریتی است.

 

وی اضافه کرد :کم کاری برخی مدیران شهرستان رصد و این مجموعه مطمئنا مطالبات رسانه ها و مردم نسبت به این موضوع را به مقامات بالاتر گزارش داده و خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه مشکل بیکاری ،تولید و شهرک های صنعتی از جمله این موارد است ،ادامه داد: مردم باید در انتخابات آتی مجلس به دنبال گزینه ای باشند که این مشکلات شهرستان را لمس و برای حل آنها برنامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سپاه و زیر مجموعه آن در انتخابات آتی از شخص خاصی جانب داری نخواهد کرد ،گفت :رصد ،امنیت ،سلامت و حضور حداکثری شعار و ماموریت سپاه خواهد بود .

 

سرهنگ حیدری در ادامه از هیئت های حسینی و مردم این شهرستان در هرچه باشکوه برگزار کردن مراسمات دهه ماه محرم تشکر کرد و گفت :حضور کم رنگ برخی مسئولین شهرستان در برنامه های عزاداری ماه محرم این شهرستان جای انتقاد دارد .

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام