فرماندار جدید مراغه چه سوابقی دارد؟
فرماندار جدید مراغه چه سوابقی دارد؟
فرماندار جدید مراغه دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی است و علاوه بر تدریس در مراکز دانشگاهی، سابقه گسترده‌ای در فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد.

 

به گزارش باغ شهر مراغه به نقل از ایرنا 

«مرتضی مینویی» پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی و قبل از آن نیز معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ویژه مراغه بود و طی مدت حضورش در این شهرستان، ایده‌های متعددی برای توسعه اقتصادی منطقه داشت که از آن جمله می‌توان به تقویت صنعت فرش مراغه و برندینگ آن و همچنین ایجاد و ثبت ملی ژئوپارک سهند اشاره کرد.

«مینویی» همچنین نسبت به ظرفیت‌های منطقه و طیف‌ وسیعی از اقشار مردمی و فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شهرستان شناخت دارد و نسبت به اهمیت بهبود فضای کسب و کار و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به خوبی واقف است.

وی طی دوره حضورش در فرمانداری مراغه مسئولیت برگزاری مراسم باشکوه درگذشت استاد کریمی مراغه‌ای را بر عهده داشت و در اجرای طرح اوحدیه، مسیرگشایی خیابان قدوسی و بهسازی محلات کمتر توسعه‌یافته شهرستان از جمله «اکبرآباد» نقش اساسی داشت.

خبر انتصاب مینویی به عنوان فرماندار جدید مراغه از شب گزشته موجی از شعف بین گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف مردمی به ویژه اقشار ضعیف ایجاد کرده است.

اقدامات جهادی وی در طول مدتی که در مراغه حضور داشت، همچنان در ذهن اهالی شهرستان نقش بسته است و با توجه به نقشی که در سازماندهی سمن‌ها و ارتباط تنگاتنگی که با اصحاب رسانه داشت، روح امید را در دل اهالی شهرستان دمیده است

 

  • منبع خبر : ایرنا