خبر دار شدن خبرنگاران در وقت اضافه
خبر دار شدن خبرنگاران در وقت اضافه

    همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز ،دستیار ویژه این وزیر ظهر جمعه جهت حضور و بازدید از چند پروژه در مراغه حضور پیدا می کند . حضور مسئولین کشوری در شهرستان مطمئنا بازتاب رسانه ای در جهت امید آفرینی و پیگیری ایجاد می کند ولی […]

 

 

همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز ،دستیار ویژه این وزیر ظهر جمعه جهت حضور و بازدید از چند پروژه در مراغه حضور پیدا می کند .

حضور مسئولین کشوری در شهرستان مطمئنا بازتاب رسانه ای در جهت امید آفرینی و پیگیری ایجاد می کند ولی متاسفانه اصحاب رسانه مراغه از حضور این مسئول محترم بی خبر بوده و همان روز یک ساعت قبل از کلنگ زنی پروژه مسکن ملی طی پیامکی از رسانه ها دعوت به این مراسم می کنند .

حال سوال این است آیا حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی اتفاقی انجام یافته است که اطلاع رسانی مسئولین مربوطه بخصوص اداره مسکن و شهرسازی در دقیقه اضافه انجام می گیرد ؟آیا مسئولین مربوطه دوست ندارند تا مردم فهیم این شهرستان از کم و کیف پروژه ها از طریق رسانه ها باخبر باشند ؟نقش روابط عمومی اداره مربوطه در کجاست ؟آیا رسانه گریزی در این شهرستان پایانی نخواهد داشت ؟

حال از وزیر محترم راه و شهرسازی ،دستیار محترم وزیر ،استاندار محترم و فرماندار محترم مراغه انتظار داریم نسبت به این موضوع پیگیری های لازم را انجام دهند .

رسانه پایگاه خبری مراغه سلام به دلیل عدم اطلاع به موقع از حضور دستیار محترم وزیر مسکن و شهرسازی در مراغه با عرض پوزش نسبت به بازتاب و بازنشر اخبار امروز اقدامی نخواهد کرد

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام