برگزاری جلسات‌ متعدد هماهنگی و برنامه ریزی روز مراغه
برگزاری جلسات‌ متعدد هماهنگی و برنامه ریزی روز مراغه
جلسات متعدد هماهنگی و برنامه ریزی روز مراغه با حضور شهرام مروتی شهردار مراغه، ابراهیم خوش رفتار رئیس، رضا عسکری دبیر روز مراغه، رقیه سعیدی رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهداشت و برخی از اعضای ستاد برگزاری بزرگداشت روز مراغه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام
▫️دکتر رضا عسکری، رئیس کمسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر مراغه و دبیر روز مراغه ضمن تقدیر از زحمات اعضای ستاد برگزاری این آئین گفت: جلسات مختلفی با حضور کمیته های مختلف و تخصصی برای بزرگداشت روز مراغه امسال برگزار شده و برنامه هر یک از کمیته ها مورد بررسی و مصوب قرار گرفته است.

◽️وی با اشاره به برنامه های مصوب افزود: برنامه های امسال از ۱۲ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

◽️عسکری، دبیر روز مراغه خاطر نشان کرد: در جلسات حاضر نحوه اجرای برنامه های مصوب بررسی و برنامه ریزی می‌شود.

◽️ابراهیم خوشرفتار، رئیس شورای اسلامی شهر مراغه با حضور در برخی از این جلسات گفت: در اجرای مراسمات مختلف روز مراغه باید از ظرفیت خیرین و صنعت گران بهره برد و افزود: امید است با همکاری همه اقشار مردم بزرگداشت روز مراغه امسال با محوریت برنامه های مراغه، شهر سالم به نحو احسن برگزار شود.

▫️رقیه سعیدی، رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری ،گردشگری و بهداشت، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری مراغه گفت: رونمایی از نرم افزار مراغه گردی و اجرای برخی برنامه های گردشگری از برنامه های امسال روز مراغه است.

▫️دکتر شهرام مروتی، شهردار مراغه نیز با حضور در برخی از جلسات برنامه ریزی روز مراغه گفت: بار علمی و پژوهشی حول محور مراغه در زمینه های مختلف باید مورد تاکید قرار گیرد و در برنامه های روز مراغه مشهود باشد.

▫️وی افزود تجلیل از فخرآوران مراغه یکی از برنامه های ماندگار روز مراغه می باشد.

▫️شهردار مراغه به استفاده از ظرفیت مراغه ای های مقیم در شهرهای دیگر تاکید کرد و گفت: می توان با همراهی این عزیزان توسعه همه جانبه این شهر تاریخی را رقم زد و در سال های بعد روز مراغه را با شکوه تر و تخصصی تر برگزار نمود.

◽️در این جلسات اعضای ستاد برگزاری به ارائه راهکارها پرداختند و در خصوص نحوه اجرای برنامه ها بحث و برنامه ریزی کردند.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : شهرداری مراغه