به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام به نقل از روابطعمومی و امور بینالملل شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه، در چارچوب سیاستهای مدیریت شهری برای ساماندهی ترافیک و انتقال ادارات از محدودههای پرتراکم مرکز شهر، جلسهای با موضوع تعیین محل جدید اداره پست مراغه، صبح امروز در دفتر شهردار برگزار شد.
این نشست با حضور جواد دباغ صادقیپور مدیرکل پست آذربایجان شرقی، شهرام مروتی شهردار مراغه، رضا عسکری رئیس شورای اسلامی شهر، توفیق ادیبی رئیس اداره پست مراغه و جمعی از مدیران و کارشناسان دو مجموعه تشکیل شد. طی این جلسه، ضرورت انتقال اداره پست ـ بهدلیل قرارگیری در محدوده پرتردد و افزایش تقاضا برای خدمات پستی و ارسال مرسولات ـ مورد تأکید قرار گرفت و گزینههای مناسب برای جانمایی ساختمان جدید بررسی شد.
در پایان، پس از ارائه پیشنهادها و بررسیهای کارشناسی، تصمیمات زیر اتخاذ شد:
شهرداری مراغه متعهد شد فهرست اراضی پیشنهادی معوض را همراه با نقشه، موقعیت و مشخصات کامل، بهصورت رسمی در اختیار اداره کل پست استان قرار دهد.
اداره پست، پس از بررسی زمینهای پیشنهادی، گزینه مناسب را انتخاب خواهد کرد. بهطور همزمان، زمین پیشنهادی شهرداری و ملک فعلی اداره پست برای ارزشگذاری کارشناسی ارجاع میشود.
ادامه مراحل اجرایی، پس از دریافت نتایج کارشناسی و حصول توافق نهایی میان طرفین، انجام خواهد شد.
این جلسه در راستای بهبود نظام ارائه خدمات و کاهش بار ترافیکی مرکز شهر برگزار شد و پیگیری اجرای مصوبات آن در برنامه کاری دستگاههای مربوط قرار گرفت.
- نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
- منبع خبر : مراغه سلام













































