🔴دستگیری سارق طلاجات زنان سالخورده در مراغه
🔴دستگیری سارق طلاجات زنان سالخورده در مراغه
💢فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای طلاجات زنان سالخورده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مراغه سلام

💢سرهنگ “توحید فارسی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که مردی میانسال در سطح شهر به بهانه های مختلف اقدام به فریب و سرقت طلاجات (انگشتر، گوشواره و…) زنان سالخورده کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

💢وی افزود: کارآگاهان ابتدا با چهره زنی فرضی سارق را مشخص و با انجام تحقیقات میدانی و روش های علمی کشف جرائم، موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را حین سرقت انگشتر یکی از خانم های سالخورده دستگیر کنند.

💢این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد سارق سابقه دار و زندانی رای کار بوده و اهل یکی از شهرستان های همجوار می باشد که با پرسه زدن در معابر به بهانه های مختلف از جمله کمک به زنان سالخورده و همچنین با ادعای آشنایی با پسر آنها سوژه خود را انتخاب و با شگرد های خاص انگشتر و گوشواره های آنها را سرقت می کرده، که در بازجویی های فنی تا کنون به ۹ فقره سرقت از زنان سالخورده و همچنین چند فقره سرقت از معابر و اماکن عمومی اعتراف کرد.

💢سرهنگ “فارسی” اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارق ۹ عدد انگشتر طلا به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف و با شناسایی تحویل مالباختگان شد که در این راستا ۴ نفر مالخر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه متهم اصلی تحویل مرجع قضائی شدند.

💢فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان تاکید کرد: پلیس طبق قانون با مخلان امنیت برخورد قاطع کرده اما شهروندان نیز می بایست نسبت به ترفندهای متقلبانه و فریبکارانه شیادان آگاه باشند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام