🔴دستگيری قاتل در کمتر از ۱۰ ساعت در مراغه
🔴دستگيری قاتل در کمتر از ۱۰ ساعت در مراغه
💢فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از قتل يک دختر جوان به دست نامزدش و دستگيری قاتل ۲۱ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام 

 

💢سرهنگ “توحيد فارسی” با اعلام اين خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌ های ۱۱۰ پلیسی، مبنی بر قتل خانمی ۱۶ ساله با ضربات چاقو در يکی از محلات اين شهرستان، بلافاصله ماموران پليس آگاهی و انتظامی اين شهرستان جهت بررسی صحنه جرم در محل مورد نظر حاضر شدند.

 

💢وی افزود: با توجه به تحقيقات صورت گرفته و بازديد محل قتل و جسد مقتوله مشخص شد، قتل توسط نامزد متوفی که جوانی ۲۱ ساله بوده صورت گرفته و پس از آن از صحنه متواری شده است.

 

💢سرهنگ ” فارسی ” خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و شناسایی هویت قاتل، در يک اقدام ضربتی موفق شدند قاتل ۲۱ ساله را ظرف کمتر از ۱۰ ساعت دستگير و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

 

💢این مقام انتظامی تصريح کرد: در بازجویی های پلیسی و مواجهه با شواهد و مدارک و ادله پليسی در نهايت متهم به قتل نامزدش با انگيزه اختلاف خانوادگی اعتراف و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائی شد.

 

💢فرمانده انتظامی مراغه در پايان خاطرنشان کرد: نيروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنيت به کار می‌گيرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت مشکوک موضوع را بلافاصله از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام