🔴دستگيری سارق کش‌روزن در مراغه
🔴دستگيری سارق کش‌روزن در مراغه
💢فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگيری زن سارق کش‌روزن طلافروشی ها حين سرقت خبر داد. 

 

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام

 

💢سرهنگ “توحيد فارسی” در تشریح این خبر، بيان داشت: در پی تماس احدی از متصديان واحد صنفی طلافروشی با مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلاجات مغازه‌اش توسط يک زن، بلافاصله ماموران يگان امداد و کلانتری ۱۲ شهرستان مراغه در محل حاضر و ضمن دستگيری سارق، وی را برای بررسی بيشتر به کلانتری ۱۲ انتقال دادند.

 

💢وي افزود :در تحقيقات تكميلي صورت گرفته توسط ماموران کلانتری ۱۲ و با ارائه ادله و مستندات مشخص شد، زن سارق تاکنون به ۲ واحد صنفی طلافروشی در شهر مراغه مراجعه و با استفاده از شگرد های خاص، حواس متصدی را پرت کرده و با توجه به فرصت به دست آمده از طلافروشی اولی دو عدد گوشواره و از طلافروشی دوم يک رشته گردنبند سرقت که در حين سرقت دوم با هوشياری لازم طلافروش و حضور به موقع ماموران انتظامی دستگير شد.

 

💢سرهنگ “فارسی” با بيان اينکه ارزش طلا های مکشوفه بيش از يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال می‌باشد، گفت: متهم پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحويل مرجع قضائی شد.

 

💢فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در خاتمه از متصديان طلافروشی ها خواست توصيه های پلیسی را جدی گرفته و ضمن استفاده از سيستم “مها” به حالات و رفتار مشتريان نيز توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع‌رسانی کنند

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام