گرمای هوا و داستان تکراری صف های طولانی نان در مراغه
گرمای هوا و داستان تکراری صف های طولانی نان در مراغه

  به گزارش خبرنگار نشریه باغ شهر مراغه  همزمان با گرمای هوا موج شلوغی و صف‌های طولانی نان حکایت تکراری است که این روزها بازهم اهالی مراغه را گله مند کرده و شهروندان از اینکه باید مدت زمان زیادی در صف برای گرفتن نان بایستند ناراحت هستند. این موضوع تکراری چند روزی است که دوباره […]

 

به گزارش خبرنگار نشریه باغ شهر مراغه 

همزمان با گرمای هوا موج شلوغی و صف‌های طولانی نان حکایت تکراری است که این روزها بازهم اهالی مراغه را گله مند کرده و شهروندان از اینکه باید مدت زمان زیادی در صف برای گرفتن نان بایستند ناراحت هستند.

این موضوع تکراری چند روزی است که دوباره مردم مراغه را به خود گرفتار کرده تا جایی که برخی از شهروندان معتقدند به دلیل شلوغی و برخی هم به دلیل تعطیلی زود هنگام باید دست خالی به خانه برگشته و یا بایستی چند ساعت در صف تهیه نان بایستند.

در این راستا یکی از همشهریان که در صف نان ایستاده بود می گفت :صف نان یکی از دغدغه های خانواده ها شده بطوریکه برای خرید نان حداقل بایستی ۱/۵ساعت منتظر و در صف باشیم .

به گفته شهروند دیگری در صورت عدم تهیه نان از نانوایی ها بایستی همان تعداد نان را با قیمت آزاد از سوپر مارکت ها و با مبلغ بیش از ۴۰هزار تومان خرید . 

 

شهروند دیگری نیز می گفت :چرا در فصل زمستان که فصل کاری نیست سهمیه آرد نانوایی ها افزایش و این‌مشکل بوجود نمی آید ولی در فصل تابستان برعکس شده و با توجه به فصل کاری سهمیه آرد نانوایی ها کمتر شده است .

 

حال با توجه به اینکه این موضوع چند سالی است در این شهرستان رخ می دهد ولی آنچه که نمایان است ،مدیریت ضعیف ،عدم نظارت و برخورد قانونی با متخلفان باعث شده است که شاهد صف های طولانی نان د این شهرستان باشیم .

 

در این راستا یکی از مسئولان مربوطه نان در مراغه در گفتگو با ما موضوع صف های طولانی نان در این شهرستان را انکار می کرد !؟

 

حال باید دید مسئولین مربوطه شهرستان چه تدابیری برای مشکل خواهند داشت و در کنار آن انتظار است مردم فهیم و نانوایی ها نیز همکاری لازم با مسئولین در این خصوص داشته باشند تا بزودی شاهد کاهش صف های طولانی باشیم

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام