کمک ۱۰میلیارد ریالی خیر مراغه ای به هنرستان شهید شکاری 
کمک ۱۰میلیارد ریالی خیر مراغه ای به هنرستان شهید شکاری 
مدیر هنرستان فنی شهید شکاری مراغه گفت: یکی از خیران این شهرستان هزینه خیرات سالگرد فوت همسرش به میزان حدود ۱۰ میلیارد ریال را برای تجهیز این هنرستان صرف کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام به نقل از ایرنا

 

«هادی فاتحی اقدم» روز یکشنبه افزود: این خیر نیک‌اندیش «پروین کاظمی آتش‌بیگ» نام دارد و با مساعدت وی و برای اولین‌بار، کارگاه مستقل رایانه در این هنرستان راه‌اندازی شد.

 

وی با تاکید بر اینکه این عمل خیر شرایط لازم برای آموزش بهتر هنرجویان را فراهم می‌کند، افزود: این کارگاه رایانه به ۲۰ دستگاه رایانه نسل ۱۳، تلویزیون ۵۵ اینچ و ۶ دستگاه دوربین مداربسته مجهز شد.

 

«فاتحی اقدم» این را هم بیان کرد که اکنون حدود ۷۰۰ هنرجو در هشت رشته شامل «مکانیک خودرو»، «تعمیر موتور»، «ماشین ابزار»، «ساختمان»، «الکتروتکنیک»، «صنایع چوب»، «کابینت‌سازی» و «برق ساختمان» در هنرستان شهید شکاری در حال تحصیل هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه این هنرستان با تاریخ تاسیس ۱۳۴۷ شمسی به رسیدگی و تجهیز نیاز دارد، اضافه کرد: هفت فضای سرپوشیده هزار و ۶۰۰ متری در این هنرستان وجود دارد و با مشارکت خیران می‌توان شرایط مطلوبی برای تعلیم و تربیت هنرجویان فراهم کرد.

 

گفتنی است مراسم افتتاح کارگاه رایانه این هنرستان صبح یکشنبه با حضور آیت الله پورمحمدی امام جمعه مراغه ،مسئولین و خیرین مراغه برگزار شد

  • منبع خبر : ایرنا