کلنگ زنی ۲طرح آبرسانی در مراغه
کلنگ زنی ۲طرح آبرسانی در مراغه
۲ طرح آبرسانی مراغه شامل «عملیات خط تقویتی انتقال آب محله انزاب پایین و روستای ورجوی» و «احداث مخزن آب روستای ورجوی» با ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام

 

نماینده مردم مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای در مجلس شورای اسلامی روز پنج‌شنبه در آیین کلنگ‌زنی این طرح‌ها بیان کرد: شان مردم مراغه و روستای شهیدپرور ورجوی بسیار فراتر است و امیدواریم در آینده شاهد اجرای طرح‌های بزرگتر باشیم.

 

«سیدفرید موسوی» همچنین ابراز امیدواری کرد که روسای ادارات شهرستان در مرکز استان و تهران به دنبال تامین اعتبار باشند تا مراغه به یک کارگاه عمرانی تبدیل شود.

 

وی اظهار کرد: همدلی مناسبی بین مسئولان شهرستان وجود دارد و انتظار می‌رود تا دستگاه‌های اجرایی برای آغاز طرح‌های عمرانی جدید از یکدیگر پیشی بگیرد.

 

«موسوی» خودش را خادم مردم دانست و افزود: هرکس قدمی برای توسعه این شهرستان بردارد، از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به او استفاده خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مراغه یکهزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده، افزود: مسئولان نباید مدیون خون شهدا باشند و ادامه راه آنان در زمان حاضر خدمت به ملت است.

 

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر: خدمت بی‌منت به ملت در حقیقت تداوم راه شهداست

 

وی با بیان اینکه طبق برآوردها ۳۰۰ هزار نفر در آیین تشییع شهید مالک رحمتی حاضر شدند، بیان کرد: همین حضور وظیفه مسئولان را در قبال خدمتگزاری سنگین‌تر کرده است و امیدی که با خدمتگزاری و شهادت استاندار جوان ایجاد شد، نباید به ناامیدی تبدیل شود.

 

وی نسبت به احداث شبکه فاضلاب روستای ورجوی هم ابراز امیدواری کرد و افزود: کار را شروع کنید و در مورد اعتبار آن نگران نباشید زیرا با همدلی برای تامین اعتبار آن تلاش خواهیم کرد

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام