کانون زبان ایران در مراغه یکی از مهم‌ترین ظرفیت های آموزشی است
کانون زبان ایران در مراغه یکی از مهم‌ترین ظرفیت های آموزشی است

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام   کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین موسسه آموزش زبان‌های خارجی در کشورمان در سال ۱۳۰۴فعالیت‌خود را آغاز و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، از سال ۱۳۵۸ با صیانت از ارزش های بومی و اسلامی با الگوی جدید و متناسب با شرایط جامعه به ارایه خدمات […]

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام 

 کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین موسسه آموزش زبان‌های خارجی در کشورمان در سال ۱۳۰۴فعالیت‌خود را آغاز و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، از سال ۱۳۵۸ با صیانت از ارزش های بومی و اسلامی با الگوی جدید و متناسب با شرایط جامعه به ارایه خدمات آموزش زبان می پردازد .

هم اکنون کانون زبان ایران در ۳۱استان و ۱۳۵شهر با بیش از ۳۰۰مرکز آموزشی فعالیت می نماید .

شهرستان مراغه بعنوان دومین شهرستان استان ،علاوه بر شهر تبریز جز چهار شهرستان استان است که از ظرفیت کانون زبان ایران بهره مند است .

 

مسئول کانون زبان ایران در مراغه در گفتگو با غفاریان سالاری مدیر مسئول نشریه باغ شهر مراغه و پایگاه خبری مراغه گفت :این کانون فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۱در شهرستان مراغه آغاز نموده است.

 

بهمن مسلم نیا افزود :این کانون به آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی روسی، چینی و ترکی استانبولی می پردازد .

وی اضافه کرد :کانون زبان ایران در کنار آموزش زبان ،در زمینه تولید محصولات آموزشی و کمک آموزشی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی و آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان فعالیت می‌کند.

 

وی ادامه داد: برگزاری آزمون‌های بین‌المللی از جمله تافل آی بی تی ،کمبریج ،چلی و تورفل از دیگر فعالیت کانون زبان ایران می باشد .

 

مسلم نیا با اشاره به فعالیت این کانون در مراغه گفت :کانون زبان ایران در مراغه هر ترم در گروه سنی کودکان ،نوجوانان و بزرگسالان با شهریه مصوب دولتی، خدمات آموزشی ارائه می دهد و در پایان گواهی بین المللی برای زبان آموزان صادر می کند .

 

 

وی با بیان اینکه این کانون علاوه بر ارایه خدمات به عموم شهروندان ،آماده قرارداد و همکاری با ادارات و نهاد ها است ،افزود :علاقمندان جهت بهره مندی از خدمات این کانون در مراغه می توانند در روز های شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲الی ۲۰ به آدرس این مرکز واقع در خیابان پاسداران ،ابتدای ۲۰متری شهید متذکر ،ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه نمایند .

 

وی در پایان با بیان اینکه این کانون یکی از ظرفیت های مهم آموزشی در جنوب استان آذربایجان شرقی می باشد ،حمایت مسئولین و شهروندان را خواستار شد .

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام