وظیفه اصحاب رسانه تنها حضور در پای صندوق رای نیست.
وظیفه اصحاب رسانه تنها حضور در پای صندوق رای نیست.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری را مهم دانست و گفت: وظیفه اصحاب رسانه تنها حضور در پای صندوق رای نیست و بار سنگین کنشگری و ایجاد شور و شوق انتخاباتی را نیز بر دوش دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام به نقل از ایرنا «حسن گلی» روز سه‌شنبه در جمع اصحاب رسانه مراغه به اهمیت مشارکت حداکثری اشاره کرد و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را نشان‌دهنده وفاق و انسجام ملی دانست و اضافه کرد: این حضور یکی از عوامل موثر بر سیاست‌های غرب در قبال کشورمان خواهد بود و از جهت‌های مختلف قابل تحلیل است.

وی این را هم بیان کرد که اهالی فرهنگ و رسانه استان باید برای انتخابات ۱۱ اسفندماه برنامه‌ریزی کرده و روح مشارکت انتخاباتی را به جامعه تزریق کنند.

 

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: در حوزه رسانه مشکلات عدیده وجود دارد و رفع تمام آنها امکان‌پذیر نیست اما انتقال این مشکلات به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حل برخی از آنها تاثیرگذار است.

 

او همچنین به جایگاه آذربایجان‌شرقی در حوزه فرهنگ و رسانه اشاره کرد و افزود: این جایگاه ویژه همواره در سخنان رهبر معظم انقلاب بازتاب داشته و روایت‌های فاخری از سوی ایشان در خصوص جایگاه استان بیان شده است.

 

وی ادامه داد: همین نگاه ویژه به جایگاه فرهنگ و رسانه آذربایجان‌شرقی نیز موجب شده است تا این استان اختیار لازم برای ارزیابی صدور مجوز کتاب را داشته باشد.

مراغه پس از تبریز بیشترین تعداد رسانه را دارد

 

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، مراغه را مهد تمدن و فرهنگ دانست و افزود: مراغه بعد از تبریز بیشترین تعداد رسانه را دارد و از جایگاه ویژه در سطح استان برخوردار است.

 

گلی در پاسخ به برخی از اصحاب رسانه که واگذاری اختیار اعلام وصول نشریات چاپی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه را مطالبه کردند نیز افزود: این تفویض اختیار منع قانونی دارد و از سوی دیگر نیز ادارات شهرستانی از ظرفیت انسانی کافی برای این امر برخوردار نیستند

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام