نقش موثر مطالبه گری رسانه ها  در پیشبرد اهداف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب
نقش موثر مطالبه گری رسانه ها  در پیشبرد اهداف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب
رییس جدید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مراغه با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم رسانه ها گفت : همراهی و مطالبه گری رسانه ها در پیاده سازی اهداف این شورا مهم و موثر است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مراغه سلام 

 

عادل رازقی فام عصر سه شنبه در نشست صمیمی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مراغه با اصحاب رسانه این شهرستان گفت :رسانه ها زبان گویای مردم هستند و در موضوع شناسایی مشکلات مدیریتی شهرستان و مطالبه گری از مسئولین کمک شایانی به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خواهند کرد.

 

وی به اهداف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اشاره و گفت :ماموریت اصلی این شورا ،کارآمد سازی نیروهای انقلاب بوده و درب شورا برای تمامی نیروهای انقلابی کارآمد باز است .

وی با بیان اینکه این شورا از اعضای اصلی و چندین معاونت و کمیته ها تشکیل شده است ،افزود: فعالیت ها و برنامه های این شورا با خرد جمعی اجرایی شده و مقطعی نبوده و بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز ادامه خواهد داشت .

رازقی فام در ادامه به موضوع انتخابات مجلس اشاره و گفت :مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح دو هدف مهم این شورا در انتخابات آتی خواهد بود .

 

وی اضافه کرد :در این راستا مدل سازی با شاخص های کاربردی با در نظر گرفتن آسیب ها ،ضعف ها و قوت های مجلس های قبلی انجام گرفته است .

 

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مراغه ادامه داد:این مدل سازی متشکل از چندین محور بوده که از طریق تحقیق و مصاحبه از کاندیداها انجام گرفته و در در نهایت کاندیدای اصلح انتخاب و معرفی خواهد شد .

 

در این نشست خبری صمیمانه که با حضور اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مراغه برگزار شد ،هریک از اصحاب رسانه ضمن اشاره به مشکلات شهرستان ،آمادگی خود جهت همکاری با این شورا و مطالبه گری اعلام کردند 

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام