سرنوشت کشور در گرو انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات است
سرنوشت کشور در گرو انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات است
رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در آذربایجان شرقی گفت :مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه سرنوشت کشور را در انتخابات آتی ریاست جمهوری رقم خواهند زد.

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام

صمد عزیزی صبح یکشنبه در نشست تخصصی انتخاب آگاهانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برگزار شد ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت :یکی از ویژگی های مهم شهید جمهور، اراده خاص برای حل مسایل کشور با استفاده از ظرفیت های داخلی و بدون حاشیه سازی بود .

وی افزود :از دیگر ویژگی های شهید آیت ا…رییسی میدان دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت آن ها در امورات کشور بود که یکی از موارد مصداقی سپردن سکانداری استانداری آذربایجان شرقی به شهید خدمت مالک رحمتی بود‌.

 

وی اضافه کرد :حضور باشکوه مردم در مراسمات تشییع شهدای خدمت نشان داد که مردم پای نظام و انقلاب ایستاده و قدردان مسئولین دلسوز هستند .

 

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری اسلامی گفت :مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه سرنوشت کشور را در انتخابات آتی ریاست جمهوری رقم خواهند زد.

 

وی با اشاره به نوع انتخاب آگاهانه در انتخابات گفت :مردم باید با آگاهانه رییس جمهوری انتخاب کنند که هدفش خدمت به مردم و حل مشکلات کشور و ارایه راهکار های مناسب برای توسعه کشور باشد .

 

عزیزی اظهار کرد :مشارکت و حضور مردم در انتخابات موجب استحکام و وحدت کشور خواهد بود .

 

وی در ادامه در پاسخ به موارد احراز صلاحیت با بیان اینکه ملاک برای شورای نگهبان ،قانون است ،افزود :در این مورد و در انتخابات ریاست جمهوری موضوع تایید و رد صلاحیت وجود ندارد و در مورد بررسی نامزدها از عناوین احراز و یاعدم احراز صلاحیت استفاده می شود.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام