رسانه ها در تحقق اهداف برنامه شهر سالم مراغه نقش ویژه اي دارند.
رسانه ها در تحقق اهداف برنامه شهر سالم مراغه نقش ویژه اي دارند.
نشست هم اندیشی اصحاب رسانه در قالب کمیته مستندسازی برنامه شهر سالم و ایمن مراغه در محل دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

 گزارش خبرنگار پایگاه خبری مراغه سلام

 

▪️ عباس بهروزی رئیس روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی به عنوان رئیس کمیته مستندسازی برنامه شهر سالم صبح چهارشنبه در این جلسه گفت: هم اندیشی اصحاب رسانه و ایجاد مسیر راه برای دستیابی به اهداف برنامه شهر سالم نقش مهمی در ارتقا شاخصهای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی دارد.

 

▪️ بهروزی گفت: اصحاب رسانه با توجه به مسئولیت خویش، همیشه با بیان مشکلات عموم مردم، و ارائه راهکار متناسب با آن ،باعث افزایش آگاهی، و توجه آحاد مردم به موضوعات مختلف از جمله هوا و خاک سالم، محیطزیست، بهداشت، آب شرب سالم، مواد غذایی ایمن، معابر ایمن، مدارس سالم میشوند که از ویژگیهای اصلی یک شهر سالم و ایمن است.

 

▪️ صدیقه صلواتی، عضو هیئت علمی دانشكده علوم پزشكي و دبیر برنامه شهر سالم و ایمن مراغه نیز ضمن تبیین و تشریح برنامه شهر سالم مراغه در این جلسه گفت: هفت کمیته تخصصی برنامه شهر سالم و ایمن مراغه در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی، ترویج سبک زندگی سالم، کاهش سوانح و حوادث ترافیکی، مدارس سالم، مکانهای عمومی سالم، و مقابله با بلایا و بحرانها فعالیت می کنند.

 

▪️وی افزود: کمیته مستندسازی با عضویت اصحاب رسانه، روابط عمومی سازمانها، خبرگزاریها، صدا و سیما و رادیو شهر یکی از مهمترین ارکان برنامه شهر سالم و ایمن میباشد چرا که بازوی قدرتمندی برای تبیین و تشریح برنامه شهر سالم برای عموم مردم میباشد و منجر به ارتقای اطلاع رسانی و توجه ویژه مردم به برنامه شهر سالم مراغه میشود. 

 

▪️ در ادامه این جلسه اصحاب رسانه به بيان نظرات خود پرداختند.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام