دستاورد دور دوم سفرهای هیات دولت به مراغه چه بود ؟
دستاورد دور دوم سفرهای هیات دولت به مراغه چه بود ؟
حدود بیست روز از دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی می گذرد .سفری که با هدف پیگیری مصوبات دو اول سفرها و عزل مدیران ناکارآمد استان ها انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام

همواره می اندیشم تا مشکلات روزانه ای که مردم در دومین شهرستان استان آذربایجان شرقی یعنی مراغه با آن دست و پنجه نرم می کنند ،مطلب بنویسم اما موارد آن قدر زیاد است که نمی توان به همه آنها پرداخت .

در همین سه هفته گذشته بود که آیت الله رییسی رئیس جمهور محترم و هیات دولت در دور دوم سفر ها به استان آذربایجان شرقی تشریف آوردند که سهم شهرستان مراغه سرپرست وقت وزارت جهاد کشاورزی و معاون وزارت راه و شهرسازی بود .

حال که سفر هیات دولت به شهرستان مراغه صورت گرفت فرصت مناسبی است تا مسئولین دستاوردهای این سفر را تشریح نمایند. کلی ترین سوال این است که آیا مصوبات دور اول سفرها در مراغه تا چه حدی محقق شده است ؟ دور دوم سفرها چه دست آوردی برای مراغه داشته است؟

با توجه به اینکه مردم توقع دارند در کوتاه مدت دستاوردهای سفر دولت با توجه به اهداف این سفرها را لمس نمایند در این راستا هنوز چیزی برای مردم ملموس نیست و لذابه نظرمی رسد خیلی از مشکلات ریشه ای در عرض ۴ساعت از حضور نماینده دولت آن هم در سطح سرپرست وقت جهاد کشاورزی و معاون وزارت راه و شهرسازی مردم به خوبی مطرح نشود.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام