خروجی جلسات و بازدید ها باید ملموس و  به کام مردم باشد
خروجی جلسات و بازدید ها باید ملموس و  به کام مردم باشد

اگر بخواهیم موضوع مدیریت زمان را در محیط کسب و کار و فضای سازمان بررسی کنیم ،یکی از اولین موضوعاتی که به ذهن ما می رسد جلسات کاری و بازدید های مسئولین است . بسیاری از افراد معتقدند که جلسات قاتل زمان هستند و می‌توانند ده مثال بیاورند که اکثر جلسات کاری و بازدید ها […]

اگر بخواهیم موضوع مدیریت زمان را در محیط کسب و کار و فضای سازمان بررسی کنیم ،یکی از اولین موضوعاتی که به ذهن ما می رسد جلسات کاری و بازدید های مسئولین است .

بسیاری از افراد معتقدند که جلسات قاتل زمان هستند و می‌توانند ده مثال بیاورند که اکثر جلسات کاری و بازدید ها با وجود صرف ساعت ها و خروجی چندانی نداشتند.

خروجی برگزاری بعضی جلسات یا بازدید ها که از روی وظیفه تکلیف و تشریفاتی باید عملیاتی و ملموس باشد در غیر اینصورت جز هزینه و وقت گذرانی و همچنین سرگردانی مردم در پشت اتاق های مدیران چیزی به دنبال نخواهد داشت.

متاسفانه بعضا دیده میشود جلسات فقط برای رفع تکلیف است و بازدید هایی که خروجی خاصی جز عکس یادگاری ندارد و تصمیمات خاصی در آن اتخاذ نمی‌شود.

 

برگزاری جلسات کاری و بازدید ها همیشه هم بد نیست در واقع در بیشتر موارد اجتناب‌ناپذیر است آنچه که اهمیت دارد این است که جلسات و بازدید ها را باید به خوبی مدیریت کرد تا خروجی ملموسی داشته  و به کام مردم باشد.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام