حاشیه ،خروجی جلسه امروز شورای اسلامی شهر مراغه
حاشیه ،خروجی جلسه امروز شورای اسلامی شهر مراغه
جلسه علنی شورای اسلامی شهر مراغه عصر امروز با حاشیه آغاز و با حاشیه پایان یافت .

به گزارش خبرنگار نشریه باغ شهر مراغه 

 

عصر امروز جلسه علنی شورای اسلامی شهر مراغه راس ساعت ۱۸:۳۰ در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی با حضور شهرام مروتی سرپرست شهرداری ،خبرنگاران ،تعدادی از شهروندان و مدیر یکی از معادن این شهرستان برگزار شد .

 

این جلسه با هدف رفع مشکلات جمعه بازار و مسیر های منتهی به این بازار شروع که در اول جلسه یکی از شهروندان با انتقاد از عملکرد مسئولین اعلام کرد که چرا در شهرهای همجوار مشکلات به راحتی رسیدگی می شود ولی در مراغه افراد را به این طرف و آن طرف هدایت می کنند که با واکنش تند یکی از اعضای شورا(ناصر رحمتی) مواجه شد که اعلام نمود به حاشیه نروید فقط مشکلات خود را اعلام کنید .

پس از آن جر و بحث مدیر یکی از معادن مراغه با بهمن محمودی مبنی بر مهلت فعالیت این معدن و کمک به مناطق محروم توسط این شرکت بالا گرفت .که مسئول معدن گفت آقای شورا لطفاً به کار خود برسید و بهمن محمودی در جواب گفت من مسئول و پیگیر خواهم بود .

 

پس از آن،جر و‌بحث اعضای شورا با یکدیگر بالا گرفت و . موضوع جلسه از رسیدگی به مشکلات شهروندان به تیکه اندازی اعضای شورا به همدیگر سوق یافت .

آنچه که بسیار ناراحت کننده بود که شهروندان حاضر بجای انتظار برای حل مشکلات منطقه خود ، ناظر بر رفتار منتخبین خود در شورا بودند و در آخر بدون نتیجه جلسه را ترک کردند .اعضای شورای اسلامی باید توجه کنند که منتخب مردم هستند و نباید اختلاف آنها منجر به کوتاهی در مدیریت شهری و عدم رفع مشکلات شهروندان باشد و همچنین باید دقت نمایند که خروجی جلسات به کام مردم باشد .

 

 با توجه به نزدیکی انتخاب مجدد سرپرست شهرداری و انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر مراغه در روزهای اخیر این مجموعه با حاشیه های زیادی همراه است ولی درکل باید به اعضای محترم شورای هشدار داد که دود این اختلافات نباید به چشم مردم رود زیرا مردم فهیم این شهر انتظار دارند منتخبین خود در مدیریت شهری کوتاهی نکنند .

 

حسین شیخ فرجی سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه بعنوان غایب و رقیه سعیدی و شهرام مروتی نیز کم حاشیه ترین عضو این جلسه بودند.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام