برگزاری اردوی ٫٫راهیان پیشرفت ٫٫در مراغه
برگزاری اردوی ٫٫راهیان پیشرفت ٫٫در مراغه
نخستین اردوی راهیان پیشرفت مراغه با حضور فرمانده سپاه شهرستان و مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، به مقصد یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه هوشمندسازی لوازم خانگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام

 

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی روز یکشنبه با بیان اینکه اصحاب رسانه ،میدان دار جنگ نرم هستند ،افزود :رسانه ها نقش بسزایی در انعکاس عملکردها و دستاوردهای نظام دارند .

 

 

جواد بیرام زاده افزود :تاکنون ۱۸ دوره از اردوهای «راویان پیشرفت» با همکاری روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شده است.

 

«جواد بیرام‌زاده» گفت: هدف از برگزاری این تورهای خبری، تولید اخبار امیدبخش و تقویت خودباوری، معرفی توانمندی‌های نظام به اقشار مختلف مردمی و عمل به منویات رهبری است.

 

وی با تاکید بر اینکه امیدافزایی در میان نسل جوان و نوجوان از جمله دیگر اهداف اردوهای راهیان پیشرفت است، اظهار داشت: اردوی پیشرفت مراغه از سوی کانون بسیج رسانه شهید آرمان علی‌وردی این شهرستان و با مشارکت شرکت «پرسین» به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه تولید لوازم خانگی هوشمند برگزار شد.

 

به گفته وی برگزاری این اردوها در حوزه‌های مختلف ادامه می‌یابد تا گام‌های موثری در زمینه جهاد تبیین برداشته شده و موفقیت‌های علمی، پژوهشی، اقتصادی، صنعتی و فرهنگی کشورمان اطلاع‌رسانی شود.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام