استاندار شهید توجه ویژه‌ای به مشکلات شهرداری‌ها داشت
استاندار شهید توجه ویژه‌ای به مشکلات شهرداری‌ها داشت
شهردار مراغه گفت :شهید دکتر رحمتی در جلسه‌ای که با شهرداران استان چند روز پیش از شهادت داشت نشان داد که به مسائل شهرداری‌ها آشنا بوده و با ورود به مشکلات مربوطه به مدیریت شهری سعی در حل آنان داشت.

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام

 

شهرام مروتی گفت : استاندار شهید علاوه بر اینکه پیگیر مسائل کلان استان بود با تلاش‌های ایشان بخشی از مالیات معدن مس سونگون در آذربایجان دریافت شد و درنتیجه تحول چشمگیری در پرداخت سهم ارزش افزوده به شهرداری‌ها در دوره استانداری ایشان را شاهد بودیم. این نگاه اقتصادی و جسورانه حقیقتاً در استان ما دارای خلا بود که در دوره مدیریت دکتر رحمتی در حال اصلاح بود.

 

▫️وی افزود: این جوان برومند مراغه‌ای مدیری اقتصادی، توسعه‌گرا، جسور، کاردان، کارآمد، بابرنامه و فراتر از سطح استان بود که زیاد در قید و بند ضوابط و مقررات نبود و در جلسه اخیر چند روز قبل از شهادت با جسارت تمام عنوان کرد که هرکاری که به نفع مردم است انجام دهید و هرکس سوال کرد بگویید استاندار گفته است و اگر کار بجایی رسید که بخاطر مردم مجبور شدید از ضوابط عبور کنید و تنبیه شوید بدانید که تنبیه شدن بخاطر کار مردم عین عبادت است. ایشان با همین مدیریت و کاردانی و جسارت در مدیریت فرااستانی خود، در دل مردم آذربایجان جای گرفت.

 

▫️دکتر شهرام مروتی به گره گشایی استاندار شهید در کار مردم اشاره کرد و گفت: در جلساتی که در حضور ایشان بودیم بر پیدا کردن قانونی برای حل مشکلات مردم تاکید می‌نمود و در نشستی برای حل مشکلات شهرداری‌ها در ماده ۵ خطاب به مدیر کل مربوطه خواستار حل مشکلات به نفع مردم شد و اظهار داشتند که در این جلسات خودشان حضور خواهند داشت.این موضوع ناشی از اشرافیت ایشان به امورات شهرداری‌هاست که دقیقا به تاثیرگذارترین کمیسیون قانونی مرتبط با شهرداری‌ها دست گذاشته‌ بودند.

 

▫️شهردار مراغه به برگزاری باشکوه مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید خدمت اشاره کرد و گفت: شهرداری مراغه بر حسب وظیفه و ادای دین توانست به صورت قابل قبولی تشریفات مربوط به مراسم‌ها را بر عهده گرفته و انجام دهد و علیرغم مساعدت سایر دستگاههای اداری و مردمی، بخش مهمی امورات این مراسم به جز مسائل حفاظتی بر عهده شهرداری‌ و آرامستان گلشن زهرا (س) بود.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام