ادب ،جدیت و پیگیر بودن استاندار جوان الگوی خوب برای مدیران استان
ادب ،جدیت و پیگیر بودن استاندار جوان الگوی خوب برای مدیران استان

  مالک رحمتی استاندار جوان آذربایجان شرقی کمتر از چند ماه حضور در استانداری آذربایجان شرقی نشان داده است که بیشتر مرد میدان است و به نشستن در کاخ استانداری اکتفا نمی کند .   بر اساس اظهارات فعالین استان ،با حضور مالک رحمتی در استانداری آذربایجان شرقی ،پویایی ،تحرک خاص و امیدی تازه در […]

 

مالک رحمتی استاندار جوان آذربایجان شرقی کمتر از چند ماه حضور در استانداری آذربایجان شرقی نشان داده است که بیشتر مرد میدان است و به نشستن در کاخ استانداری اکتفا نمی کند .

 

بر اساس اظهارات فعالین استان ،با حضور مالک رحمتی در استانداری آذربایجان شرقی ،پویایی ،تحرک خاص و امیدی تازه در استان ایجاد شده است .

شاید به جرات می توان گفت که انتصاب مالک رحمتی یکی از کارنامه های درخشان دولت رئیسی در این استان خواهد بود .

مالک رحمتی با اینکه حدود یک ماه مانده به انتخابات در این استان حضور پیدا کرد ولی در این مدت اندک توانست کم کاری و حقایق پنهان برخی مدیران ناکارآمد در استان را بشناسد .

 

مالک رحمتی در این مدت نشان داده است که در کارهای اجرایی و مدیریتی ، توضیحات گمراه کننده برخی مدیران او را گمراه نخواهد کرد .

به قول ایشان ،وی در امر مدیریت با کسب شوخی ندارد و هرکس در این قطار نتواند ایشان را همراهی کند باید در ایستگاه مدیریتی پیاده شود .

 

رحمتی در این مدت اندک علاوه بر نشان دادن جدیت و‌پیگیر بودن ،اخلاق و ادب مدیریتی و رعایت عفت کلام خود را نشان می دهد .مسئولی که خیلی زود در بین مردم محبوب شد و انگار مردم انتظارحضور چنین مسئولی را داشتند .

 

در دو سال اخیر و زمانی که مدیران ارشد استان و شهرستان ها ،رسانه گریزی را سرلوحه کار و نا کارآمدی خود قرار داده بودند ،حال مالک رحمتی استاندار جوان و آینده دار آذربایجان شرقی در این مدت اندک چندین بار نشست صمیمی و رسمی با اصحاب رسانه استان برگزار کرده است و حتی یکی از گزینه های نظارتی بر رفتار و عملکرد فرمانداران را نحوه ارتباط آنها با رسانه ها عنوان می کند .

 

حال ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار محبوب و جوان ،انتظار است جدیت ،پیگیر بودن و ادب و معرفت ایشان الگویی برای سایر مدیران استانی و فرمانداران باشد .انشاالله 

 

فرزاد غفاریان سالاری

مدیر مسئول 

پایگاه خبری مراغه سلام

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری