“اخلاص “ویژگی برجسته شهید صیاد شیرازی بود
“اخلاص “ویژگی برجسته شهید صیاد شیرازی بود
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت :اخلاص و‌ ولایتمداری ویژگی برجسته امیر شهید صیاد شیرازی بود .

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام 

آیت الله پورمحمدی عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت سال روز شهادت امیر شهید صیاد شیرازی که در تالار سرباز پادگان امام رضا (ع)برگزار شد ،گفت: شهید صیاد شیرازی نماد اخلاص بود و خداوند اخلاص را در قلب ایشان قرار داده بود .

 

وی افزود :در کنار اخلاص ،عبادت و تواضع شهید صیاد شیرازی جز ویژگی های بارز وی بود که جز عبادت آزادگان به حساب می آمد .

 

امام جمعه مراغه ،ایثار و فداکاری شهید صیاد شیرازی را از دیگر ویژگی های آن شهید بزرگوار عنوان و گفت :وی در دوران هشت سال دفاع مقدس در اکثر عملیات ها بخصوص در مناطق غرب کشور نقش مهمی ایفا کرد .

 

وی اضافه کرد :شهید صیاد شیرازی در طول دوران خدمت برای درجه ،مسئولیت و موقعیت کار نکرد و تمامی تلاش وی برای رضای خدا بود .

 

فرمانده پادگان‌امام رضا (ع)مراغه نیز در این مراسم گفت :شهید صیاد شیرازی از فرماندهان شاخص و شجاع دوران دفاع مقدس بود که با تعهد و ولایتمداری خود برگ زرینی در کتاب ارتش برجای گذاشت.

 

سرتیپ دوم حاتم سیفی افزود :صیاد شیرازی ،صیاد دلها و شهید عارف و رزمنده و‌یک ارتشی و نظامی وفادار به انقلاب و ولایتمدار بود‌ که نام نیکشان همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی جاودان خواهد بود .

 

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی همیشه در خط ولایت بود،افزود : شهید شیرازی انسانی مومن و معتقد بود که در همه شرایط برای حفظ ایران و انقلاب وارد ارتش شد و با تعهد کار کرد.

سرتیپ حاتم سیفی ادامه داد: امسال دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران با سال روز شهادت امیر شهید صیاد شیرازی در ۲۱فروردین آغاز و با سال روز شهادت سپهبد محمد ولی قرنی به پایان می رسد.

  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام