اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در فروشگاه های آذربایجان شرقی
اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در فروشگاه های آذربایجان شرقی
معاون مدیرکل تعاون ،کار و امور اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت :طرح کالابرگ الکترونیکی در فروشگاه های زنجیره ای و خرد این استان در حال اجراست .

 

به گزارش پایگاه خبری مراغه سلام 

 

مجید فصیحی عصر پنجشنبه در مصاحبه با غفاریان سالاری مدیر مسئول پایگاه خبری مراغه سلام گفت :دولت سیزدهمین در راستای معیشت و‌حفظ سبد سلامت مردم اقدام به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نموده است .

 

وی افزود :در این راستا ۱۱مورد اقلام اساسی تامین و در بین فروشگاه های زنجیره ای و خرد توزیع شده است .

 

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی و صمت مسئول توزیع این اقلام در سطح شهرها می باشند ،افزود :فروشگاه هایی که مایل به اجرای این طرح می باشند می توانند از طریق اپلیکیشن شما اقدام نمایند.

 

وی با اشاره به دهک های برخوردار از این طرح گفت :دهک های ۱تا ۵اگر اقدام به خرید تا سقف ۲۰۰هزار تومان کالابرگ نمایند ،به ازای هر فرد ۱۲۰تومان شارژ مجدد در کارت انجام خواهد گرفت .

 

وی اضافه کرد :در بحث کالابرگ فقط اعتبار کارت ملی شارژ می شود و کارت بانکی مورد هدف نیست و مردم می توانند از تمامی کارت های عضو شتاب اقدام به خرید نمایند .

 

فصیحی ادامه داد:شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن شما ،فروشگاه های مجری طرح کالا برگ الکترونیکی را شناسایی و اقدام به خرید نمایند .

 

معاون مدیرکل تعاون ،کار و امور اجتماعی استان آذربایجان شرقی به دهک های ۵به بعد نیز اشاره و افزود : این دهک ها نیز می توانند از طریق اعتبار یارانه اقدام به خرید کالابرگ الکترونیکی نمایند.

 

  • وی در پایان به فعالیت شهرستان های استان اشاره و گفت :شهرستان مراغه در راستای اجرای این طرح جز شهرستان های پیشرو در استان آذربایجان شرقی می باشد 
  • نویسنده : فرزاد غفاریان سالاری
  • منبع خبر : مراغه سلام